••••••••••••••••

jag såg den här bilden på pinterest och tänkte åh vad mysigt så vill jag bo när jag flyttar hemifrån. Sedan så spinnade mina tankar iväg som dem alltid gör och vips så kom jag på att jag kommer behöva bo med någon annan.

För det första för att jag är sjukt sällskaps sjuk,

För det andra glömmer jag bort att äta om jag inte blir påmind och det slutar alltid i att jag inte har ätit på hela dagen och sen får jag nervsammanbrott och gråter.

För det tredje behöver jag någon som pushar mig att göra saker. (lämna lägeheten, klä på sig, äta…)

men då kom jag på att jag inte kan inreda min lägenhet som jag vill, för då måste jag ta hänsyn till den andra personens smak! jättejobbigt!

222717144042113534_yAKYFlVN_c

gud, nu beskrev jag mig som värsta mardrömmen! men om ni vill flytta ihop med mig har jag även bra egenskaper att bjuda på!

1. älskar att sortera och rensa

2. är bra på att köpa paket

3. är duktig på att baka

4. jag är flexibel när det kommer till tv:n

5. rolig, det tycker i alla fall jag…. hehe (JA! JAG VET!!! man ska inte skriva att man är rolig och bra, men jag tycker att vi behöver amerikanisera oss lite och vara stolta över oss själva och våra kvaliteter istället för att gå runt och säga att man tycker att man är sämst hela tiden och sen fiska efter komplimanger, för det gör ni, det vet jag! ”åh gud den här bilden blev så ful” och så ser det ut som någon jäkla picasso, och sen samlar sig alla runt dig och langar galet med komplimanger ”nej gumman/gubben den blev super fin” ”gud du är ju jätte duktig” ”åh jag önskar att jag kunde rita som dig”. så jäkla patetiskt. jäntelagen hit och dit)

så jag kan städa, köpa presenter till dig, baka och du får titta på vad du vill (förutom ‘halv åtta hos mig’ och sport, om det inte är så att Sverige tävlar förstås) ansök nu!

gud vad jag skriver i parenteser hela tiden.

nu orkade inte jag läsa igenom det här, så ni får ta mig och min stavning på dyslexinivå och vara lite kreativa när ni läser!

2 thoughts on “••••••••••••••••

Kommentera

