two can keep a secret if one of them is dead.

Den här veckan har varit lite varannan dag när det kommer till engagemang. Varannan dag pyjamas och PLL (pretty little liars) och varannan dag tar jag tag i mitt liv. Idag är en sådan dag då jag inte gör någonting, tittar lite på tv, äter och sitter i pyjamasen hela dagen. Imorgon ska jag ta tag i mitt liv, jag ska upp, klä på mig och ta en promenad till pappa där jag, Emelie och Alicia ska göra sockervadd och titta på PLL! super mysigt ska det bli (man får faktiskt slöa lite då för jag ska träna på måndag)

jag måste säga att det är väldigt givande att börja om på PLL för då ser man detaljer som hjälper till nu när man tittar på de nya avsnitten! mycket bra! och jag har börjat titta på netflix nu, vilket är väldigt bra, HD, textning och avsnitten spelar upp sig själva på löpande band! superbra, men det är väldigt svårt att slita sig…

hur som helst, jag vet inte vad jag ville komma till med det här, men jo, one direction är snygga.

Skärmavbild 2012-12-16 kl. 20.16.39

 

Kommentera

