2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Ja det gjorde! sockervadd till exempel.

140948663307363686_EksCJbiw_c

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nope, det hade varit obehagligt.

Dog någon som stod dig nära?

Ja, Sune. Men jag tror nog att han har det ganska bra ändå, så länga han får messmör är han glad och vi får väl hoppas att det finns i himlen.

Vilka länder besökte du?

Norge, Italien, Schweiz, Grekland.

IMG_4457

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

pengar.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

när jag one direction utanför deras studio. och när jag så coldplay live, det var kärlek.

IMG_5166

Vad var din största framgång 2012?

jag överlevde grundskolan och kom in på det gymnasium jag ville!

Största misstaget?

kommer inte ihåg

Bästa köpet?

Glasögonen! JAG KAN SE!

Vad spenderade du mest pengar på?

mina gucci skor, men fy satan vad fina de är!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

att jag fick de bästa vännerna på min nya skola, helt ärligt de bästa!

Bild 2012-10-16 kl. 14.16 #4

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

”flytta på dig” och ”resten av ditt liv” i början av året, ”love it”, ”manners”, ”everything about you” och ”kiss you” under andra halvan

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

första halvan gick i vågor, minst sagt, från överglad till besviken och överglad igen. Under andra halvan så har jag nog bara varit överglad hela tiden.

Vad önskar du att du gjort mer?

läst böcker.

Vad önskar du att du gjort mindre?

inte vet jag…

Blev du kär i år?

Ja! i one direction!

Favoritprogram på TV?

PRETTY LITTLE LIARS! det börjar den 8:de igen! jag längtar så mycket.

Bästa boken du läste i år?

som sagt har jag inte läst så mycket, men det måste nog vara boken jag läser nu, ni vet, den där på engelska.

Största musikaliska upptäckten?

one direction, lätt.

Något du önskade dig och fick?

ida sjöstedt skorna

8201531816_7dc8529470_c

Något du önskade dig och inte fick?

åka till new york, det var nästan nära ett tag.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

åh gud det kommer jag inte ihåg, men firade gjorde jag i alla fall!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

jadå, men det som har hänt har hänt.

Vad fick dig att må bra?

one direction, vänner och shopping

Vilken kändis var du mest sugen på?

Gissa..

tumblr_m9n5csKF0W1r3iym6o1_500

Vem saknade du?

farfar kanske, har knappt sett honom alls det här året.

De bästa nya människorna du träffade?

Åh alla hersby människor! så himla många fina, snälla och roliga personer! vart har ni varit hela mitt liv?

20121221-123357.jpg

Mest stolt över?

Att jag har rest mig upp så många gånger och jag är stolt över att jag fortfarande har hopp och fortfarande tror på människor och godhet, att jag klarade mig igenom årets drama med mig själv i behåll.

Högsta önskan just nu?

att livet kommer vara såhär bra för alltid! (0ch en stor macpalett)

2 thoughts on “2012

  1. niall. niall. niall. niall. DEN GIFEN. niall. i. love. you. (lägg märket till hur bra det passar med HOTmail)

Kommentera

