juleklappar

På lördag ska ni få se min julklappar! Mormor och morfar har även delat ut en hel del saker denna jul, så som gamla kläder och leksaker och porslin med mera. Så jag har norpat en superfin ljusblå kimono som min mormors syster köpte i Japan när hon jobbade som flygvärdinna, och mormors mockajacka från 70-talet får följa med hem samt min morfars morfars cigarett-etui. Om en halvtimme åker vi tillbaka till stockholm, det ska bli både roligt och tråkigt, ni vet, precis som det brukar vara när man åker ifrån något och kommer tillbaka till något annat. Här får ni en lite tjuvkik på några av mina presenter!

20121228-140322.jpg

Kommentera

