• P A N I K •

jag vet inte vad jag ska ha på mig på nyår! eftersom jag inte kan ha Ida skorna så måste jag köpa nya. Jag tänker mig dem här från Zara men de kommer att vara omöjliga att hitta i mellandagskaoset som alltid råder på Zara.

7266101040_2_1_3 7266101040_2_4_3

och sen behöver jag en kjol… jag har inte hittat någon jag gillar i svart, men man kanske kan köpa en kjol i en annan färg och sedan färga den svart.

och jag behöver även accessoarer, hårspännen eller någon gol rosett till håret och örhängen, för jag gillar inte halsband så mycket och armband går inte till blusen jag kommer att ha på mig. Så stressen och paniken ligger i att hitta allt detta (plus smink) på lördag så jag kommer tillbaka till Stockholm. Och då tänker ni, ”men du har ju söndagen också”! men nej kära vänner, nej. På söndag förmiddag åker vi till dem vi ska fira hos för att förbereda och dem bor lååååångt ifrån all slags civilisation.

Kommentera

