att måla naglarna i en byrålåda

Ibland undrar jag hur människor tänker? Fotografen till den här bilden har alltså fått ett uppdrag, jag vet inte om det är till en reklamannons eller bara ett foto, men personen tänkte i vilket fall som helst: Ja, jag tar en bild på en tjej i underkläder som målar naglarna i en byrålåda och sen ställer jag 23 parfymer på byrån. Jag ser ingen logik i den här bilden, alls.

1. vilken tjej målar naglarna i en byrålåda?

2. varför står det så många parfym(vatten?)flaskor på byrån? hon målar ju naglarna!

3. jag kommer inte på en tredje, men bilden är bara konstig och den där lådan kommer att ramla ut ur byrån vilken sekund som helst…

513903007449166181_xcX8XcKi_c

det är en väldigt fin byrå däremot…

Kommentera

