24 dagar till julafton

Sandra har en december utmaning med 24 bilder om sig själv, ett bildblogginlägg varje dag fram till jul. Jag tänkte att jag skulle vara med!

1. En bild på dig som du själv tycker om.

IMG_4611 varför är det så svårt att hitta bilder på sig själv som man tycker om?

2. en bild på dig hemma

20120910-151907.jpg
Här är en bild på mig i hallen, en gammal outfit bild tror jag nog att det är.

Jo och angående det tidigare inlägget så ja, att hålla händer är samma sak som att vara ihop i min värld.

Kommentera

