le week-end

FREDAG: i fredags slutade jag jättetidig, kl 10 närmare bestämt. då åkte jag, Adele och Alicia in till centrum och handlade lite inför filmkvällen vi brukar ha på fredagar! vi köpte mini coca-color, marshmallows, choklad och kakor och mycket mer! det var en jättemysig kväll, vi tittade på ‘Blades Of Glory’ (underbar) och ‘Get Him To The Greek’ som också var väldigt rolig! Jag hade gjort sockervadd och emelie tog med sin galna popcorn maskin, det sprutade popcorn bokstavligen överallt! men det blev jättelyckat, jag tog dock inga bilder.
lite Blades of Glory

LÖRDAG: hela den dagen spenderades åt att förbereda inför thanksgiving, om jag var mätt efter det…

en av fyra rätter…

SÖNDAG: idag åt jag lunch med Vendela i stan! supermysigt var det, vi gick runt lite i affärer, jag köpte nya vogue och wonderland magazine (båda har one direction special) och så spenderade vi 50% av tiden att hitta på Imagines till den här gifen! Herregud vad vi blev hysteriska över den, men det är svårt att inte bli det…

 

Kommentera

