Fredagen den andra november tvåtusentolv

Fredagen den andra november tvåtusentolv började klockan 8.25, då jag hade satt klockan för att kunna förbereda mig inför den kamp jag snart skulle ställas inför. One Directions konsertbiljetter släpptes kl. 09:00 och jag, Lottie, Vendela och Andou satt med varsin dator och försökte knipa varsin biljett, och ungefär 7 minuter över 9 så ringde Vendela och sa att hon hade fyra stycken, en var! jag freakade ur! jag var så himla glad och det bästa var att jag skulle se dem live samma kväll!

Senare åkte jag in till stan för att träffa Vendela och några andra kompisar, vi träffades utanför Grand Hotell där killarna bodde, och vi stod utanför och försökte komma på vilket fönster som var deras, för hela tiden lade dem ut bilder på twitter med olika vinklar på varje bild. så vi sprang runt som galningar där nere på kajen!

men sendan blev det dags att bege sig till globen och hämta ut biljetterna till x-factor den kvällen(!). och det blev den bästa kvällen i mitt liv! det var sååå bra och killarna var så duktiga och snygga, jag skrek tills det gjorde ont i min hals och i alla andras öron och vi hoppade och dansade och sjöng med och varje gång någon nämnde dem så brast vi ut i spontanskrik! Jag kan lova er att 50 procent av ljudet som togs upp den kvällen kom ifrån mig, Vendela och Lottie! det var verkligen underbart roligt!

och sen tog vi lite autografer också, är man på x-factor så är man…

och det var inte slut på det roliga än, för när jag kom hem så kunde jag titta på deras nya musikvideo som kommit ut under kvällen! den är så himla underbar, om ni tittar på den i HD kommer ni fatta varför jag älskar dem!

så bra!!! ser ni hur Zayn’s ögon tindrar!!! ÅÅÅÅHHHHHH!!!!!!!

 

Kommentera

