Nej min älskade favorit toby

Här är ett inlägg som jag glömde att publicera! Det skrev jag i onsdags efter att jag hade sett PLL

Toby är en del av A’s spel! Jag älskade ju honom! jag är så himla besviken på pretty little liars skaparna att jag vill kräkas på dem! Om ni inte tittar på pll så fattar ni inte och om ni gör det så gråter ni er till sängs ikväll! Låt oss sörja!

asså kolla  på honom han är så himla underbar och han och spencer är ju perfekta för varandra! jag hoppas att han gör det här för att skydda spencer!

Kommentera

